Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

- Kies een artikel, voer het aantal in en klik op de beige button "Toevoegen aan winkelwagen" naast het product. De artikelen worden in uw winkelwagentje geplaatst. Dat ziet u rechtsboven in beeld. Op deze manier kunt u verschillende artikelen selecteren. Als uw bestelling compleet is en u wilt zien wat u besteld heeft, klik op het winkelmandje rechtsbovenaan en ga naar "Wijzig Winkelmandje". Hier vindt u een overzicht van de door u geselecteerde artikelen.  Hier kunt u producten verwijderen of het aantal producten wijzingen. Bent u tevreden met uw bestelling? Klik op "Doorgaan met bestellen". Hier kunt u zelf bepalen op welke manier u wilt betalen. Selecteer uw bank en vul alle gegevens in. U ontvangt van ons per e-mail een bevestiging/factuur van uw bestelling. Zodra uw betaling binnen is, wordt uw bestelling verstuurd.

Kan ik een aankoop in de winkel ruilen of retourneren?
- Heeft u een aankoop bij ons in de winkel gedaan, dan kunt u de producten ruilen. Wilt u producten retourneren, dan krijgt u een tegoedbon. Wij geven bij aankopen in de winkel géén geld terug (wel tegoedbon). 

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
- Basispakket 6,50 euro. Bestelling boven 55,00 euro Gratis. 

Wat zijn de verzendkosten voor België?
- Basispakket 6,95 euro. Bestelling boven 55,00 euro Gratis. 

Zijn de prijzen inclusief BTW?
- Ja, alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW. 

Hoe kan ik betalen?
- Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. 

- Via Creditcard. Bij deze betaalmethode betaald u via betaalkaarten als American Express, Visa en Mastercard.

- Via Paypal. Bij deze betaalmethode reken je af via PayPal. Let op: na het selecteren van deze betaalmethode moet je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord om de betaling te bevestigen.

- Via Bancontact (voor onze Belgische klanten).

- Via Riverty/Afterpay. Bij deze betaalmethode kunt u achteraf betalen. Let op: de betaling loopt via Riverty/Afterpay.

- Via een overschrijving. U kunt het totaalbedrag overmaken op IBAN nummer NL38ABNA0125031130 t.n.v. Annaservies BV te Leerdam onder vermelding van uw bestelnummer. In dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over zodra de betaling ontvangen is. Het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat een betaling bij ons binnen is. 

- Bij afhalen. U kunt CONTANT betalen, PINNEN of betalen met een CREDITCARD. ( Bestellingen worden maximaal 14 dagen gereserveerd ) 

Wat is vliegroest en hoe verwijder ik vliegroest?

Vliegroest is een vorm van roest die soms kan optreden bij rvs bestek. Dit gebeurt met name als je rvs bestek in de vaatwasmachine doet. Roest van andere voorwerpen (bijv. een aardappelschilmesje) kan dan in het water van de vaatwasser terecht komen en aan het rvs bestek blijven 'plakken'. Roest vliegt dan over van het ene naar het andere voorwerp, vandaar de naam 'vliegroest'. Vaak is reinigen met een nat doekje (water) en wat afwasmiddel voldoende. Je kunt vliegroest ook weghalen met een beetje staalfix op een sponsje, dan wrijf je het zo weg.

Heeft u vragen? Bel 0345-633001 of mail info@annaservies.nl